آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار مه ولات / پذیرایی از ۱۵۰۰۰ زائر و مسافر در پر ترافیک ترین محور مواصلاتی شهرستان مه ولات در ایام نوروز

پذیرایی از ۱۵۰۰۰ زائر و مسافر در پر ترافیک ترین محور مواصلاتی شهرستان مه ولات در ایام نوروز

رئیس اداره راه و شهرسازی مه ولات از پذیرایی از ۱۵۰۰۰زائر و مسافر در ایام نوروز ۹۴ خبرداد.

مهندس حسین شیر محمدیان در این خصوص گفت: باتوجه به قرار گیری شهرستان مه ولات در کریدور شمال جنوب کشور و میزبانی مسافران استانهای اصفهان، شیراز ، چابهار و مسافرین تهران و شمال کشور و دارا بودن مسیرهای یکنواخت فاقد جاذبه این اداره در ایام نوروز در یکی از پارکینگ های محور سه راهی مهنه- سه راهی شادمهرباهدف ایجادرفاه و رفع خستگی و جلوگیری از خواب آلودگی رانندگان اقدام به برپایی کانکس خدمت رسانی و ارائه چای، آب شرب و جوش رایگان نموده است.

در این استراحتگاه موقت علاوه بر استقرار کانکس اقامه فریضه نماز اول وقت و سرویس بهداشتی سیار و نصب بنرهای  دارای  توصیه های ایمنی ، بسته های فرهنگی شامل نقشه راههای کشور  و برشورهای آموزشی و گردشکری مورد نیاز مسافران نیز  ارائه شده است.

وی همچنین افزود: در روز طبیعت با مشارکت اداره محیط زیست شهرستان جهت جلوگیری از رهاسازی زباله در پارکینگ ها و حاشیه راهها نایلون های زباله بین مسافران توزیع شد.

مهندس شیر محمدیان با اشاره به ابراز رضایت بیش از ۹۰ درصد مسافران از اقدام اداره راه و شهرسازی مه ولات طی نظر سنجی صورت گرفته در تبیین اقدامات قبل نوروز اداره راه و شهرسازی مه ولات افزود : این اداره علاوه بر  بابازبینی کلیه راههای حوزه استحفاظی همراه با کارشناسان پلیس راه با انجام گشتهای شبانه و بازبینی روشنایی ها نسبت به رفع نواقص اقدام نموده است.

وی شستشوی علائم جاده ای ، تجدید خط کشی ۱۵۰ کیلومتر از راهها، ،نظافت پارکینگ هارا از مهمترین اقدامات جهت استقبال از مسافران نوروزی  دانست و افزود خوشبختانه به اذعان پلیس راه شادمهر در محور مذکور تصادف فوتی ناشی از خستگی و خواب آلودگی اتفاق نیافتاده است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.