آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار مه ولات / بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان مه ولات از روزنامه خراسان و قدس

بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان مه ولات از روزنامه خراسان و قدس

IMG_5174به مناسبت روز خبرنگار ۱۷ مرداد ماه جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان مه ولات در قالب اردوی یک روزه  چهارشنبه مورخ ۱۴ مرداد ماه سال جاری از مرکز روزنامه قدس و خراسان بازدید کردند.

در بازدیدی که از روزنامه قدس صورت گرفت طی نشست صمیمی با حضور امیر خوراکیان مدیر مسئول روزنامه قدس، پورعباسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه ولات هدف از این حرکت فرهنگی را دروهله اول زیارت علی بن موسی الرضا (ع) در آستانه دهه کرامت بیان کرد .

وی افزود: آشنایی خبرنگاران با مدیران روزنامه و تجلیل از خبرنگاران شهرستان از دیگر اهداف این اردوی یک روزه می باشد.

امیرخوراکیان  نیز پیرامون اهمیت رسانه و نقش خبرنگار در اطلاع رسانی به موقع و همچنین تلاش بیشتر خبرنگاران هم گام با علم و تکنولوژی روز در راستای اطلاع رسانی مطالبی را ایراد نمود.

در ادامه سفر، به صورت گروهی از تحریریه و حوزه های مختلف چاپ روزنامه خراسان بازدید به عمل آمد که در این بازدید پورعباسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مه ولات ضمن ابراز خرسندی مجموعه اصحاب رسانه شهرستان از بازدید صورت گرفته و آشنایی با قسمت های مختلف روزنامه خراسان مطالبی در راستای اهمیت هم دلی و هم فکری مجموعه های دست اندرکار حوزه خبر و اطلاع رسانی بیان کرد.

در ادامه مجید فکری معاون سردبیر روزنامه خراسان از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه ولات  از لحاظ برنامه ریزی های  انجام شده به عنوان اولین گروه در هفته خبرنگار  تقدیر و تشکر کرد و  پیرامون لزوم فعالیت بیشتر خبرنگاران حوزه شهرستان و فراهم نمودن بستر خبرسازی و ارسال آن به روزنامه خراسان مطالبی را ایراد نمود.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.