آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار مه ولات / آغاز عملیات درزگیری و ماسه آسفالت محور سه راهی شادمهر- کاشمر

آغاز عملیات درزگیری و ماسه آسفالت محور سه راهی شادمهر- کاشمر

IMG_0258

رئیس اداره راه و شهرسازی مه ولات از آغاز عملیات درزگیری و ماسه آسفالت محور سه راهی شادمهر- کاشمر توسط این اداره در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

حسین شیرمحمدیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات افزود: نظر به جدیت مدیریت راهداری در حفظ و نگه داری بموقع راهها و از آنجا که به دلیل حجم بالای ترافیک عبوری ناوگان حمل و نقل عمومی علیرغم مراقبت مداوم رویه آسفالتی محور سه راهی شادمهر- کاشمر روبه اضمحلال بوده ، عملیات درزگیری با قیرامولسیون در این محور از طریق پیمانکار در ایام کم ترافیک ماه مبارک رمضان آغاز شده وپیش بینی میشود تا پایان ماه رمضان به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه حفظ و نگهداری از راه ها به عنوان سرمایه ملی، از مهمترین وظایف شغل راهداری است، گفت: به دلیل کمبود اعتبار در سالجاری، ماسه آسفالت این محور تنها گزینه جهت افزایش عمر آسفالت و جلوگیری از نفوذ آب و تخریب لایه های زیرسازی است.

وی عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده و قول مساعد پیمانکار عملیات ماسه آسفالت این پروژه نیز با اتمام عملیات ترک گیری آغاز خواهد شد.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی مه ولات اذعان کرد: طرح دوبانده شدن محور شادمهر– کاشمر- بردسکن در سفرهای استانی دولت دهم مصوب و مطالعات آن نیز در گذشته به اتمام رسیده وبا اولویت بندی مشاور طرح بر اساس حجم ترافیک عبوری قطعه اول آن از کاشمر به خلیل آباد انجام و قطعه دوم آن در محور خلیل آباد- بردسکن در حال حاضر در دست اجراست که با اتمام آن قطعه سوم آن، محور سه راهی شادمهر- کاشمر نیزآغاز خواهد شد.

شیرمحمدیان با بیان اینکه واقع شدن فرودگاه منطقه ای شهید مدرس در حاشیه محور فوق بر اهمیت و ترافیک آن می افزاید، خاطر نشان کرد: مسئولان استانی با پی گیری لازم زمینه تسریع آغاز عملیات دو بانده شدن این محور را فراهم کنند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.